Digital mødefacilitering: Et introduktionswebinar, som klæder dig på til at skabe motiverende møder med aktiv deltagelse og stort engagement fra mødedeltagerne

Med Corona er vi alle blevet kastet ud i digitale møder og har lært at samles på trods af afstand. Men de fleste har måske også oplevet møder, hvor deltagerne afbrød hinanden, hvor vi ikke nåede så langt, som vi skulle, eller hvor kun få deltog aktivt.

Med nye mødeformater er det vigtigt også at tænke ny mødeledelse ind. Så hvordan holder vi motiverende og effektive møder, der engagerer og forpligter alle deltagerne?

Med dette webinar får du introduktion og gode råd til, hvad du som mødeleder og facilitator kan gøre før, under og efter selve mødet for at engagere og forpligte deltagerne.

På webinaret vil vi komme ind på:

  • Hvordan du skaber gode normer for mødedeltagelse og kommer godt fra start
  • Hvordan du skaber en god struktur for mødet med masser af variation undervejs 
  • Hvordan I kan forpligte hinanden på de fælles aftaler, I laver, og komme godt i mål med mødet sammen 
  • Hvilke funktioner i fx Zoom og Microsoft Teams, der kan understøtte deltagelse, såsom grupperum, afstemninger, chatten, skærmdeling mv.

Underviser

Ruth Gøjsen er chefkonsulent i den socialøkonomiske virksomhed DeltagerDanmark, der har ekspertise i at sikre deltagelse – også digitalt. 

I coronatiden har DeltagerDanmark hjulpet bl.a. fagforeninger, aktivistgrupper, kommuner og NGOer med at afholde digitale uddannelsesaktiviteter, workshops, møder og stormøder med flere hundrede deltagere, udvikle strategier og projekter med digitale værktøjer, samt opbygge digitale fællesskaber og netværk. Læs mere på www.deltagerdanmark.dk.

Datoer

Torsdag d. 22. oktober kl. 13-15

Mandag d. 23. november kl. 13-15

Tilmeldingsfrist kl. 15 dagen inden.

Pris

495 kr

Uddannelsessted

Webinaret afholdes på Zoom. Du får tilsendt et link til webinaret dagen inden afholdelsen.

Ring til Dan Holt Højgaard (31 72 20 11 / dan@deltagerdanmark.dk) eller Ruth Gøjsen (24 94 43 88 / rg@deltagerdanmark.dk) for at høre nærmere.